FANDOM

Utwór: Moje miasto złą sławą owiane Wykonawca: Peja

Rapedia poleca ten utwór :)

Poznaj miasto moje (wisniowy nas wspiera) Trzeba rade dać (to dla niego coś na temat) Złą sławą owiane (aż tak nie jest przejabane) Bo nawet w naszym miescie jest zajebisty balet Uważaj stary jesli nie chcesz młócki to jest Nieludzki wielkopolski trójkat bermudzki Mamy pojebane mózgi chore gangsterskie fanaberie Flaga na niej wściekły bulterier Atmosfera walki w tle z automatu serie całe lata w twoich oczach widzę tą scenerie Konflikty strzelaniny wojny powiedz to ci się śni? Idź wypozycz se film jeśli koniecznie pragniesz krwi Najważniejsze aby gęsta piana ciekła z ust obracała w gruz rzeczy dobre to jest twój gust? Kręci cię jak biust po przeróbce rób se nadzieje złudne Poznań to nie miasto bezludne sie przyzwyczaj 10, 9, 8 dalej nie odliczam to nie nasz obyczaj nie kryminał nie soprano rodzina ślina osuszona fanów wrzawą w mieście obarczonym złą sława! Z konfliktu jednostek warto zrobić wielka wojnę Zatoka perska wielkopaolska manewry zbrojne Fama idzie w miasto poligon morawsko WLKP pod napięciem czas ogłosić fiasko Trzeba wytłumaczyć jasno HWDP dla ścierwa Telefon to beretta gnaty fety torba pełna Zachód Polski gra na nerwach wieczna wojna Nigdy przerwa Armia Poznań bataliony oto p rezerwa I żyjesz tą legendą jak zegar stoisz w mijscu A czas ucieka szybko szybko wszystkie famy znikna Lepiej weź poprawkę cipko na akcje wyjebane Emcedwa miasto Poznan złą sławą owiane! To nie fikcja poznańska koalicja trzyma sztamę cele te same What MC pisz testament komentujesz luz blus spryt lisi chcesz mnie zatrzymac nie starczy ci sił ja tu tworzę ustrój cały świat mam u stóp siłę mózgu przeciwstawiam sile mózgu nie jestem sam ze mną cala banda rapu wysoki standart i wspólny sztandar zjednoczeni pod poznański herbem ty chcesz wywoływać ferment ja uderzać jak werbel i zrobic coś wartościowego dla swego miasta wielkopolska ekspnsja czas nastał duszy nadstaw!

Ref I moje miasto i moje miasto i moje miasto złą sławą owiane i moje miasto i moje miasto i moje miasto zła sławą owiane