FANDOM

DJ Bambus
Bambus
Prawdziwe imię Sebastian Michalski
Pseudonimy DJ Bambus, Be-De-Jot, BDJ
Data urodzenia 16 styczeń 1978
Data śmierci ---
Pochodzenie Katowice
Gatunki Hip hop
Współpraca z Magik, Fokus, Rahim, Sot
Zespoły 3xKlan
Paktofonika
Perwer Squad
Pokahontaz

DJ Bambus, właściwie Sebastian Michalski (ur. 16 stycznia 1978[1]), znany również jako Be-De-Jot i BDJ – polski DJ, zaliczany do prekursów turntablizmu w Polsce[2]. Sebastian Michalski znany jest przede wszystkim z występów w grupie muzycznej 3xKlan[3][4]. Wraz z zespołem nagrał wydany w 1997 roku album pt. Dom pełen drzwi, który był nominowany do nagrody polskiego przemysłu fonograficznego Fryderyka w kategorii "najlepszy album rap/hip-hop"[5].

Współpracował także z zespołem Paktofonika, nie był jednak nigdy jego oficjalnym członkiem[6][7].

Michalski zagrał wraz z grupą większość koncertów, które odbyły się w 

historii jej działalności. Nagrał także scratche na wszystkie płyty formacji: Kinematografia (2000), Jestem bogiem (EP, 2001) oraz Archiwum kinematografii (2002)[8][9][10].

W 2001 roku wziął udział w projekcie Pijani Powietrzem wraz z którym nagrał nominowaną do Fryderyka płytę pt. Zawieszeni w czasie i przestrzeni (2002)[11][12]. Od 2003 roku wraz z Rahimem i Fokusem współtworzy formację Pokahontaz[13][14][15]. Wraz z grupą nagrał wydany w 2005 roku album pt. Receptura[15]. Scratche i cuty w wykonaiu DJ-a Bambusa znalazły się ponadto na płytach takich wykonawców jak: Buka, DonGURALesko, WhiteHouse, Projektor, Lilu, Miuosh i Rahim[16][17][18].

Jest rezydentem klubów: Parlament w Gdańsku, ETC w Krakowie, Aquarium w Opolu oraz Fraktal w Mikołowie[19].